Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







vrijdag 10 september 2010

8 september 2010, MAAN, ROOS, VIS (door Sil)

Wij hebben nu school op de boot. Ik ben nu aan het rekenen en schrijven. Ik heb al MIS en VIS aan elkaar geschreven. Ik kan ook al heel goed lezen. Ik lees nu over Toos en reus Rik.
School is leuk en stom. Het stomste is dat Mama soms streng is. En het leukste is dat Mama soms ook weer niet streng is. Ik krijg ook nog tekenles van Tico. Ik vind tekenles moeilijk maar heel leuk. Ik heb een holbewoner met een ruigtand en een voet van een ruigtand getekend.

Papa legde zijn hengel in het water toen we aan het zeilen waren. Een tijdje later haalde Papa zijn lijn binnen en toen zag hij dat er twee inktvisjes van de hengel af waren gebeten. En nog eens een tijdje later hadden we beet. Toen wij de vis -de tonijn- boven zagen, toen viel ie er net weer af. Dat vonden wij heel jammer.

Geen opmerkingen: