Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







vrijdag 10 september 2010

10 september 2010, Cascais (door Tico)

We kwamen aan en werden hartelijk verwelkomd door de Seaquest. We ankerden en ik sprong in het water. Daarna ging ik met Hille en Floris van de Wizard spelen. We zwommen allemaal naar hun boot en daar borrelden we even. We even toen ging ik naar het strand. Daar zwom ik ook weer. Het was echt warm. We hielden een moddergevecht. Ik werd bijna niet geraakt. Toen we moesten verplaatsen voor het vuurwerk dat 's avonds afgestoken zou worden in de baai ging ik van het strand af. Daarna ging ik eten en om 12 uur werd ik wakker gemaakt voor het vuurwerk. Een mooi einde om de dag af te sluiten.

Geen opmerkingen: