Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







vrijdag 10 september 2010

10 september 2010, Grotten (door Tico)

We voeren naar Lagos. We voeren langs heel veel grotten. Daar kon je in met de bijboot. Het stond onderwater, dus we voeren er in. We zochten naar een speciale grot. Daar was ik al een keer in geweest. Ik noem hem de grot van God. Zo noem ik hem omdat er een gat in het dak zat. Daar kwam dus licht doorheen. Als je in dat licht ging staan, was je God. Daarna gingen we naar een strand. We kwamen langs een 70+ naaktstrand. Daar gingen we maar snel weg. We vonden een strandje. Daar gingen we snorkelen. Dat was heel mooi.
Toen we weer verder gingen varen, moest ik school afmaken.

Geen opmerkingen: