Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







maandag 16 augustus 2010

Portosin - Islas Cies

Even een kort berichtje vanuit Marina Portosin in Ria de Muros.

Na 3 dagen verwaaid liggen, lijkt de wind vanaf vanmiddag wat te bedaren. Voor ons het startsein om weer verder te gaan.

Onze volgende bestemming is Las Islas Cies, een eilandengroepje ter hoogte van Ria de Vigo. Dit is een onbewoond natuurgebied met prachtige natuur, een camping en wat dagtoeristen. Voor Playa Arena das Rodas zullen wij ons anker laten vallen; dit strand schijnt in de Top 10 Mooiste Stranden te staan…. Welnu, we zullen het gaan beleven.

1 opmerking:

Matisse zei

Dag Sil! Jammer dat je heel lang weg bent tot volgende zomer. Ik heb ook marshmalows gegeten in Frankrijk. Daar heb ik ook rivierkreefjes gevangen. Wanneer ben je in Braziliƫ? Ik heb nu ook Kapla. Ik heb een toren gemaakt van Kapla zo hoog als de grond tot het plafond! Victor was jarig geweest. Wat heb je allemaal gedaan in de boot? Ik had getimmerd. Ik ga morgen bij opa en oma logeren. Ik heb een piratenvlag jou boot ook?
goede reis,
Matisse