Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







zaterdag 21 augustus 2010

20 augustus 2010, Kneeboarden (door Tico)

's Ochtends ging ik met de Wizard spelen, legoën. We maakten een soort van oorlog met LEGO. We hadden katapulten en kanonnen, bazooka's en ultraboemers. Daarna gingen we op het strand spelen. We zwommen en kajakten. Ik en Floris hadden geen peddel maar wel de kajak dus moesten we het zonder peddel doen. We dreven steeds verder van de kant af dus gingen we maar naar de boot. Op de boot bedachten we om te gaan kneeboarden. We gingen achter de bijboot aan van de Seaquest. Ik vond dat ik het wel kon. Nu weet ik wat voor sport ik ga doen als we weer terug zijn: kneeboarden!!

Geen opmerkingen: