Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







dinsdag 27 juli 2010

22 juli 2010, geen vissen (door Sil)

We gingen varen. We ankerden in een baai. Er was  een strand in die baai. We gingen toen naar dat strand. We wilden toen met onze bal spelen. Maar we waren onze bal vergeten. Toen ging papa hem halen.
Ik ging toen ook stenen in het water gooien met Tico. We gingen met platte stenen over het water zeilen.Ik kan nu zeilen met stenen. Mijn record is 3 keer, Tico's record is 6 keer.

Daarna ging ik met Tico en Papa vissen Met het bijbootje. En ik mocht
sturen. We vingen heeel veeel wier. Geen vis dus. Ik dacht dat de vissen al aan het slapen waren. Toen we weer op de boot waren gingen we eten en daarna slapen. Welterusten!

3 opmerkingen:

Cas zei

hoi Sil,
heb je al in de zee gezwommen?
was het koud?
wij gaan in italie in de zee zwemmen.
en in het zwembad.
mooi record 3x met stenen zeilen!
groetjes Cas

Rianne zei

Hoi Sil,
ben je lekker aan het zeilen?
Jammer dat de vissen niet wilden komen, maar de volgende keer dat je gaat vissen zijn ze vast nog wakker!
Groetjes Rianne

Anoniem zei

Hoi Sil,

Wat fijn dat je het leuk hebt op de oceaan. Ik ben net terug uit zeeland waar ik (wel)veel visjes en krabbetjes heb gevangen.Op de terug reis op zee werd ik wel wat zeeziek. Ik hoop dat jij dat niet teveel hebt gehad want dat is niet leuk. Ik vroeg mama of jij net zo lang als ik op zee moest varen en mama zei dat jij nog veeeeel langer achter elkaar moet varen. Ik hoop dat jij net zoveel vissen en krabbetjes zult vangen als ik en dat je dolfijnen zal zien. Ik geloof dat ik een haai(tje) heb gezien maar het kan ook een Harder zijn geweest( ...zegt mama hoor, maar die heeft niet altijd gelijk...)
Nou veel plezier nog!
Groetjes van Britt uit je klas.