Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







woensdag 21 juli 2010

21 juli 2010, leuke wandeltocht! (door Tico)


Vandaag gingen we wandelen naar het plaatsje Beaulieu. Onderweg ging ik de tas dragen. Ik had een tak waar ik de tas aan hing. Een soort schoudertas.Toen we er waren mocht ik een ijsje. Ik had Toffee crunch smaak. Dat was erg lekker. We gingen ook wat drinken bij een restaurantje. Ik had cola. En papa zei dat het ging bruisen als er melk en suiker in zat. We probeerde het. Maar het was niet waar. Daardoor was het heel vies geworden. Daarna gingen we in een hele grote groententuin kijken. Daar hadden ze heel veel groenten en ik had toen een rode ui gevonden.Toen we weer op de boot waren aten we hamburgers. Dat was erg lekker. Daarna gingen we kajakken. Dat was heel leuk.

2 opmerkingen:

Elyn zei

Hoi Tico en Sil,

Wat leuk dat jullie alweer helemaal bij Isle of Wight zijn.

Wij vonden het enorm gezellig om die paar dagen met jullie in Ramsgate te liggen, ondanks de storm!

Veel plezier en groetjes van Elyn

Rianne zei

Hoi Tico,

leuk dat jij nu ook stukjes op jullie weblog schrijft. Het ziet er naar uit dat jullie het ondanks dat de wind niet altijd meewerkt, wel heel leuk hebben. Gelukkig zijn er ook nog heel veel andere leuke dingen om te doen, waar de wind niet voor nodig is!

Groetjes aan allemaal,

Rianne