Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







zondag 17 oktober 2010

In het kielzog van Darwin!

Gistermiddag aangekomen op de onbewoonde Selvagem eilanden. Positie 30.08.38 Noord en 015.52.31 West. Midden in de Atlantische oceaan. 'Selvagem' betekent 'woest' en zo is de eerste indruk ook. We liggen in een baaitje met glashelder water. Het anker ligt op 12 meter diep en zie je zonder moeite liggen. Zicht onder water is minstens 30 meter. Kleine mantarog gezien. Welkom geheten via de marifoon door de 2 beheerders op het eiland. Ze wisten van onze komst omdat we een 'permit' hebben moeten aanvragen. Onze permit heeft nr 094. We zijn de 94e boot dit jaar... Vanochtend geven ze ons een rondleiding over het eiland...

4 opmerkingen:

Cas zei

Hoi Sil,
Waar ben je? In welk land? Ik vind de foto's mooi! Is het fijn om op wereldreis te zijn op een boot? Ik mis je wel soms hoor!Is de oceaan cool?Wat eet je op de boot? Ik denk vis. groetjes Cas. veel plezier

Anoniem zei

als jullie maar niet net als Tom Hanks tegen een volleybal gaan praten. We wachten het leerzame verslag van Tico met spanning af...veel plezier! Michael en Ilona.

Gijs zei

Hoi Sil,
Je spreekt nu met Gijs Aaftink. Ik vind het jammer dat ik niet meer met jou met de dino's kan spelen. Welke woordjes heb jij al geleerd? Ik heb geleerd: ik-maan-roos-vis-aan-teen-een-buik-neus-poes-doos-, en nog veel meer. Heb je het leuk op de boot?
Doeg Sil, groetjes van Gijs en mama, papa, Sophie en Wieke

Anoniem zei

Hallo Coos Martine en kids.
Ziet er geweldig uit allemaal.
Goede reis en ik blijf jullie volgen.
Liefs Janna Wagemaker