Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







woensdag 6 april 2011

Beroemd op Bonaire!

Dat wij de ruim 30 km in de hitte hebben gewandeld is niet onopgemerkt gebleven. Tico en ik staan in het lokale sufferdje, The Bonaire Reporter!!
Rechtsboven op de pagina staat het team van vriend Johan (met kruiwagen) met zoontje Yorick (in kruiwagen). De palmboom is de afgelopen 3 jaren meegegaan met de tocht. 3 jaar geleden als klein boompje, maar nu uitgegroeid tot een flinke jongen.

Mijn grote blaren prikken we zondagavond toch maar door; er staat zoveel spanning op. En “the day after” is geen hijskraan nodig om Tico en mij uit bed te takelen; Tico heeft slechts een beetje last van zijn hamstrings en ik sta zonder noemenswaardige spierpijn naast mijn bed.

Geen opmerkingen: