Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







donderdag 6 januari 2011

nog steeds Prickly Bay

We zijn nog even in Prickly Bay en hebben het goed.

 

In een notendop: de Seaquest heeft zich weer bij ons gevoegd, de 1e Carieb-beach-BBQ was geslaagd, de rumpunch tijdens happy hour smaakt nog goed en helaas vallen we met de lokale BINGO-avond niet in de prijzen. En The Lagoon in St. George is totaal veranderd: geen ankerplaats meer waar je ’s nachts alert moet zijn op zwemmende kruimeldieven, maar een heuse marina met luxe faciliteiten is verrezen.

Kortom, sommige zaken veranderen nooit en tegelijkertijd staan tijd en vooruitgang niet stil op Spice Island Grenada.

 

Een uitgebreid verhaal volgt snel. Eerst nog wat foto’s van onze tijd in Store Bay-Tobago; zie hiervoor het rechterkader!

 

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha zeilersgezin,

We missen de stukjes van jullie zoons..Tico en Sil hoe was de oversteek en hoe is het daar in het caribisch gebied? Geen tijd ;-)

Ooh prachtige foto's. Ik zie het allemaal nog zo voor me! Die waterval en de zoete douche.

Ik ga zelf 5 dg naar Bonaire (met schoonzus/stewardess mee) Kijk ik enorm naar uit!

Wat is het "plan"? Naar boven of naar beneden zeilen? Carnaval?

Blijf jullie volgen. Dank voor de gezellige stukjes.

Liefs Marlies