Globale reisplanning

Wij, de familie Keijser, hebben van 2010 tot 2011 met onze catamaran SeaMotions, voor een jaar een ' rondje Atlantic' gevaren. We koesteren onze herinneringen in ons dit digitale "book of memories". Daarna ben ik doorgegaan met het zo nu en dan vastleggen van het wel en wee van ons leven op land.







zaterdag 21 augustus 2010

13 augustus 2010, JARIG! (door Tico)

We liggen in Muros. Daar begon mijn verjaardag. Maar we vaarden nog 5 mijl naar Portosin. Daar waren de andere boten ook. Daar ontbeten we en mocht ik kaarsen uitblazen. Het lukte me in één keer. Ik kreeg ook kado's van Sil: 2 schelpenkettingen, van Mama een pot pindakaas en van Papa waterballonnen. En van hun samen één waterband voor achter de bijboot (het waterboard wordt misschien een kneeboard, want dat lijkt met spannender/leuker). We gingen toen ook naar Santiago de Compostella. Daar is een kathedraal (een grote kerk). Daar lunchten we. Daarna keken we in de kathedraal. We waren klaar en gingen in een restaurantje eten. Dat was geen lekker eten maar het was wel gezellig. We gingen met de taxi weer naar de boot.

3 opmerkingen:

Rianne zei

Hoi Tico,
nog gefeliciteerd met je verjaardag he! Aan jullie stukjes te lezen heb je een leuke dag gehad;)
Groetjes Rianne

Puck zei

hi tico,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jay is ook op 13 augustus jarig...

Unknown zei

hoi Tico,
ik weet niet of je het kunt lezen, want mijn moeder is er niet zo handig mee. Maar ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wij waren toen nog op vakantie. Veel plezier en leuk om je verhalen te lezen. O, de school is weer begonnen. Wel stom zonder jou! groetjes van Sam